Min blogglista

söndag 17 maj 2009

Wiggo sjuk igen...


Wiggos inhalator: Gör susen...
Johan har varit borta denna vecka och jag har varit själv med barnen. Jag känner mig lite trött åh jag passar därför på att blogga lite medans Johan ska natta barnen.


Det har varit lite mycket i veckan med alla våravslutningar på både kören och Julle+ att Wiggo blev sjuk igen. Wiggo och jag har suttit upp tre nätter när han haft såna jäkla hostattacker. Tack och lov för Lill-Marie med familj som ställt upp å passat Wiggo så jag har kunnat gå på alla våravslutningar. Guldstjärna till marie med familj som tar hand om oss...

Han drabbades av hosta IGEN och nu kände jag att det fanimej får vara nog. Vi ringde till dagjouren och fick en tid. Nu har vi fått en remiss till barnmottagningen för att undersöka astma eller allergi. Han fick dessutom med sig astma medicin som gjorde susen. Shit så bra han blir när han tar astma medicinen. Den gör susen.
Jag och herr konung gör vågen för alla ensam stående mammor/pappor. Fan vad ni gör det bra. Jag hoppas att konungen kommer hem till er personligen och tackar er för samhällsinsatsen som ni gör. Amazing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar