Min blogglista

söndag 17 maj 2009

Wiggo på rymmen..

I fredags när vi var som mest stressad och skulle på våravslutningen med Julle så hoppar jag in i duschen strax innan vi ska klä på oss och gå till idrottshallen. Jag säger till Wilma att passa Wiggo medans jag duschar...Han kan ju som sagt hitta på mkt skoj när ingen tittar..

Efter ca 5 minuter kommer Wilma in och säger att: Det kom en tant med Wiggo. VA? Säger jag frågande och naken...!?
Hon hade hittat honom på Storgatan. VA?
Skulle du inte passa honom frågar jag henne? I mitt huvud ringde orden...IDIOT, skulle du inte kolla till honom, Einstein?
Wilma svarade: Jag började dansa jag och trodde att han satt i köket med snuttefilten.
Då svarade jag: Sist han satt still i köket med snuttefilten var när han var 3 månader och fastspänd, svarade jag.
Då kom Wiggo till badrummet. Förlåt mamma men jag skulle bara gå till Ted ja...

Snälla gode Gud ge familjen Lindqvist styrka. Eller åtminstånde oss tre med tanke på att Johan sitter s Stockholm med en öl i handen.

Slutsatsen. Wiggo blev hittat på Storgatan då han skulle gå till Ted ( hans bästa kompis). Tur att det var en TANT som hittade honom och att han kunde visa var han bodde för henne.
Dumt men smart Wiggo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar