Min blogglista

onsdag 28 januari 2009

Världens bästa snickare!


Här kommer en bild på världens bästa snickare. Säg inte till nån att jag har sagt det för det kommer bli ett jäkla tjat om det...
Men allvarligt..Han är riktigt grym. När han och jag jobbar ihop är det jag som bestämmer. Jag låter han tro att han bestämmer men i slutändan dribblar jag bort han och bestämmer. Jag kan nästan allt inom byggen. Åtminstånde har jag en positiv syn. Ingenting är omöjligt är min inställning vad gäller byggen. Dessutom har jag en realistisk tidsplan. Eller kanske inte!!?? Jag är en sån som tror att allting är klart efter lunch. Då brukar Rolf bara skratta åt mig. Vill ni ha byggnadstekniska tips så kontakta Rolf eller möjligen mig.
Jag undrar om Rolf tänker lika om mig. Jag låter Malin tro att hon bestämmer men i slutändan är det jag. Förmodligen är det så.
Det kommer komma massa roliga bilder på vårt nya hus här eftersom men jag kan inte fota än. Mormor flyttar den 10/2 och just nu är det väldigt rörigt där. Foton kommer förhoppningsvis nästa vecka.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar